wtorek, 4 lutego 2014

Przeprosiny !

Kochani bardzo przepraszamy , że nie pisałyśmy bo zawiesiłam bloga z powodu iż tego nie mamy widzów a komentarze czasami się zdarzają i nie wiem czy też mam robić ask'a blogowego skoro nikogo nie ma ;c. To bardzo jest smutne , ale będę robić co kocham ! I nie poddam się chyba , że znowu będę miała uczucie , że robię to dla nikogo . Mam takie wrażenie bo się nie udzielacie  . To jest bardzo smutne , ale od dziś powracamy ! Nie będziemy pisać co nas ominęło tylko co ma się wydarzyć albo najwyżej co się wydarzyło wczoraj ! Ponieważ będziemy mieli nadrobienie i na bieżąco nie będziemy uzupełniać . Mam nadzieję , że naszą pracę będzie więcej osób czytało . I przepraszam !  To była moja decyzja . 
A więc z postami możemy ruszyć nawet dziś ! 

2 komentarze:

  1. I nie ruszyliście

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mała znowu komplikacja mam dla was niespodziankę i zobaczycie zaraz coś

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny .