czwartek, 2 stycznia 2014

Covery: Wierzę Ci

2 czerwca ubiegłego roku na kanale Sharon (Oli Iwanek) pojawiła się pierwsza piosenka z Violetty. Jest to cover. Piosenka została przetłumaczona i zaśpiewana przez Olę. A kim jest Ola?

Ola Iwanek (Sharon) ma 17 lat i niezwykły wokal. Jeśli ma okazję to śpiewa. Bierze udział w castingach do programów takich jak Must be the Music czy X-factor. Od niedawna tłumaczy i śpiewa piosenki z Violetty. Można stwierdzić, że muzyka to całe jej życie. Nagrała własną piosenkę "Ciągle ty".

A oto Te Creo w wersji Sharon:



Tekst piosenki:
Nie wiem, czy to dobrze
Nie wiem, czy to źle
Nie wiem, czy powiedzieć
Nie wiem, czy milczeć
Czym jest to co czuję,
To wewnątrz mnie
Dziś pytam siebie,
Czy to jest miłość?
Tymczasem coś...
O Tobie mówi mi
Tymczasem coś...
Urosło we mnie
Znalazłam odpowiedź na moją samotność,
Teraz wiem, że żyć, to marzyć!
Teraz wiem, że ta ziemia jest niebem
Kocham Cię!
Kocham Cię!
Że w twych ramionach już się nie boję
Kocham Cię!
Kocham Cię!
Że już tęsknię za Twoimi oczami
Wierzę Ci!
I kiedy się zbliżasz,
Nie wiem co zrobić
Wiem, jestem nieśmiała
Zaczynam się bać
Co się ze mną dzieje?
Czy to normalne?
Czy wszystkie dziewczyny czują to samo?
Tymczasem coś...
O Tobie mówi mi
Tymczasem coś...
Urosło we mnie
Znalazłam odpowiedź na moją samotność,
Teraz wiem, że żyć, to marzyć!
Teraz wiem, że ta ziemia jest niebem
Kocham Cię!
Kocham Cię!
Że w twych ramionach już się nie boję
Kocham Cię!
Kocham Cię!
Że już tęsknię za Twoimi oczami
Wierzę Ci!
Że też tęsknisz,
Że zadzwonisz
Wierzę Ci!
Wierzę Ci!
Kocham Cię!
Kocham Cię!
Teraz wiem, że ta ziemia jest niebem
Kocham Cię!
Kocham Cię!
Że w twych ramionach już się nie boję
Że już tęsknię za Twoimi oczami
Wierzę Ci!
Że też tęsknisz,
Że zadzwonisz
Wierzę Ci!
Wierzę Ci!
Nie wiem, czy to dobrze
Nie wiem, czy to źle
Nie wiem, czy powiedzieć
Nie wiem, czy milczeć

Co myślicie o tej wersji piosenki?  Mi osobiście bardzo się podoba. Mam nadzieję, że Ola nagra więcej coverów z Violetty.

A oto co sama artystka mówi o tej piosence:
Cześć wszystkim :) Ten filmik jest polską wersją piosenki "Te Creo" z serialu Violetta. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Tekst przetłumaczyłam sama, śpiewam również ja. :)) Wpadłam na ten pomysł gdy usłyszałam tą piosenkę po włosku w wykonaniu Fran. Tak jak mówiłam, mam nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam do subskrybowania mojego kanału :*
Dziękuję za wszystkie komentarze :)) Postaram się nagrać jeszcze jakieś piosenki z Violetty po polsku, piszcie swoje propozycje! :D
Sharon znajdziecie tu:
http://ola-iwanek.blogspot.com/
 http://ask.fm/NewSharon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .