piątek, 10 stycznia 2014

Gdzie lubią jeździć aktorzy na wakacje ?

Może widzieliście już , ale postanowiłam , że to ciekawy wywiad więc trochę poczytajcie, może jesteście podobni   :

Gdzie jeździliście na wakacje z rodzicami, gdy byliście jeszcze dziećmi?

Carla Pandolfi: Ja jeździłam w góry Córdoba w Argentynie. Te góry są przepiękne, jest tam czyste powietrze, czysta woda...

Diego Dominguez: My jeździliśmy na północ Hiszpanii, ale ostatnio zmieniliśmy kierunek na jej południową część.

Valentina Frione: Disney World.

Valeria Baroni: Brazylia.

Xabiani Ponce de León: Kilka razy byłem w Disneylandzie. Często jeździliśmy też do Cabo San Lucas w Meksyku.



Wolicie góry czy morze?

Diego: Morze.

Valentina: Morze.

Valeria: Morze.

Xabiani: Morze.

Carla: A ja góry.

Lato czy zimę?

Carla: Lato.

Diego: Lato.

Valentina: Lato.

Valeria: Zimę.

Xabiani: Zimę.

Walizkę czy plecak?

Carla: Małą walizkę i zawsze mały plecak.

Diego: Walizkę.

Valentina: Walizkę.

Valeria: Walizkę.

Xabiani: Plecak.

Hotel czy namiot?

Carla: Obojętnie.

Diego: Namiot.

Valentina: Hotel.

Valeria: Hotel.

Xabiani: Hotel.

I co tęz to samo wolicie na wakacje? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .