sobota, 7 grudnia 2013

Martina Stoessel poznała Messiego !

Dwudziesto sześcioletni piłkarz Lionel Mess spotkała się z Tini . Ekipa była na  "En concierto" w Bracelonie, a w tym czasie   zbliżył się do hotelu gdzie Martina Stoessel przygotowywała się do koncertu . Jego siostrzenica Morena, która bardzo chciała poznać ją , zobaczyć na żywo bo jest jej fanką . Pozowali razem do magazynu "Gente" , Martina dostała koszulkę drużyny Barcelony , którą dosttała od Leo.

"Nie mogę wierzyć, że to był Messi który przyjechał do mnie. Nie mogę się jeszcze otrząsnąć! Wszystko, co dzieje się ze mną jest bardzo silne. Wizyta Leo jest niezapomnana. Strona luksusu w moim życiu. Pogratulował mi i opowiedział , o jego siostrzenicy która mnie darzy miłością . Ona była jak sparaliżowana i powiedział jej: 'Porozmawiaj z nią , nie bój się '. Messi wydawał mi się kimś , który jest cudowny, i niesamowity . Jest on najlepszy na świecie, we wszystkim tym co robi . Przekazuje pokuj i skromność . " -powiedziała Tini


Zdjęcia Moren , niestety nie było zdjęcia z Tini i Moren . Zdjęcia są raczej z poprzedniego roku :


Zazdrościcie ?

1 komentarz:

  1. Ooo... jak ja bym chciała być tą Moreną poznałabym jednocześnie i Martinę i Messiego :(
    ech te marzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny .