wtorek, 3 grudnia 2013

Violetta: Mój pamiętnik - rok później , ukaże się 17 stycznia! we Włoszech

Violetta Moje Dz. rok później

Violetta  Mio Diario - Un Anno Dopo !  To drugi rozdział poprzedniej książki  
"Violetta  mój pamiętnik - moje sekrety , moje marzenia" , wydanej przez Disneya ostatniej wiosny, który był ogromnym sukcesem wśród czytelników V- Italian Lovers. Drugi tom pamiętnika  Violetty  będzie śledzić wydarzenia głównego bohatera w serialu Disney Channel z udziałem Martiny Stoessel.


Nowa książka "Violetta Mio Diario – Un Anno Dopo" ukaże się we Włoszech 17 stycznia 2014 !  Opublikowana przez Walt Disney Company Italia , "Violetta, Mój pamiętnik - rok później"  będzie dostępny  we wszystkich bibliotekach i księgarniach w cenie 14,90 euro za 192 stron czystej zabawy , gdzie można odkryć tajemnice Violetty, jej pewność siebie i osobiste przemyślenia  na temat miłości, szkoły i muzyki. Oczywiście nie może zabraknąć rysunków i ilustracji  z serialu "Violetta", którzy poczynili ogromne nawet poprzedni tom, "Violetta, Mój pamiętnik  - moje sekrety ,  moje marzenia".

Jak wiecie, po wielkim sukcesie w Ameryce Południowej, Violetta En Vivo   już przybyła do  Europy . Obsada Violetta En Vivo już wystawili  trzy pierwsze koncerty w Barcelonie, a następnie kolejne dziesięć koncertów  w całej Hiszpanii. 

Podoba wam się ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .