sobota, 7 grudnia 2013

Violetta : Live chat dziś na RadioItalia! [AKTUALIZACJA]



Dziś odbył  się czat na żywo fantastycznej Violetty na  RadioItalia! Chociaż obsada spektaklu Violetta En Vivo znajduje się w Bilbao na tournee w Hiszpanii, to live chat był  na  [KLIK]  już od godziny 17:00 był , brali udział w nim :Martine Stoessel,  Lodovica Comello, Ruggero Pasquarelli. Chciałabym was przeprosić , że o tym wcześniej  nie  napisałam , ale dziś się o tym dowiedziałam . I wróciłam późno ze szkoły nawet  ja ich na żywo nie obejżałam . Nie tylko wy .   Choć nie na żywo nie przejmujcie się jest już na YouTube .
CZYTAJ DALEJ ABY OBEJZEC ! I DOWIEDZIEĆ SIĘ O CZYM ROZMAWIALI !



Trwa to zaledwie  27 min   , ale za to śmiesznych minut i bardzo interesujących , ciekawych :)
A z resztą zobaczcie sami jak było dużo śmiechu :) . Na zdjęciach i na filmiku

Mówili o :


EDIT : Martina opowiedział, jak jej życie zmieniło się po serialu  "Violetta" -"Nawet ja, jak ty, byłam w szkole i brałam udział w zajęciach razem  z moimi przyjaciółmi ,  a potem zgłosiłam się na  casting  i teraz nadal chodzię do szkoły, ale dużo podróżuję, Wieć są złe i dobre strony popularności ". Tini próbowała też wyjaśnić, jakie są to odczucia jak się  czuje, gdy jest się przed fanami  - "Dostajemy tyle miłości od wszystkich fanów i  pragne  poznać wszystkich włoskich  fanów! "  Lodo i Ruggero ujawnili - " Nie możemy  się doczekać, aby wrócić do Włoch, by jeść makaron i pizze " , a Lodo dodała  , " To czas  aby Argentyńczycy spróbowali  domowych  makaronów  i pizz'y  tak jak trzeba domowej roboty .  "

 Lodo powiedziała również : " Z innymi aktorami w obsadzie na trasie  możemy cieszyć się tak bardzo , że jesteśmy  bardzo zjednoczoną grupą , robimy  ciągle żarty ." I właśnie  w tym momencie , gdy Ruggero mówił  po Lodo , Tini   robiła mu rogi :D.  Tini także wyjaśniła , że kiedy była mała , miała nadzieję zostać piosenkarką - " I dzięki nim moim fanom , teraz mogę tańczyć i działać z innymi aktorami przy nich .  " 
Inne ciekawe pytanie było - " Co myślałaś , kiedy powiedziano tobie , że zostałaś wybrana do serialu ?"
Ruggero odpowiedział - "Kiedy zadzwonił do mnie telefon z odpowiedzią   przyjąłem  to natychmiast!" A Lodo " Płakałam przez dwa dini a potem , , zadzwoniłam  do mojej rodziny i oni też zaczeli  płakać! Byliśmy szczęśliwi, ponieważ taka szansa się zdarza  raz w życiu. "  Tini mówi - "Wszystko, co działo się do tej pory wciąż wydaje się marzeniem, zaczęliśmy krótki czas temu, ale wydaje się , że od dawna , ponieważ zawsze jesteśmy bardzo zajęci!"
Ruggero mówił , że wydaje się  to niesamowity pomysł występownie  we Włoszech - "Będę na tej samej scenie, gdzie widziałem koncert Bruno Mars'a, mojego bohatera! Po 2 latach ciężkiej  pracy , w studio a teraz w końcu udzielać występy publicznie , przed naszymi rodzinami, to będzie niesamowite być na etapie, na którym widzieliśmy naszych idoli, a teraz jesteśmy tutaj! "

A tu taka ciekawostka :  Tini ulubionym daniem jest  danie z grilla Argentyny, Ruggero docenia bolognese tagliatelle, natomiast Lodo woli dobry  talerz szynki i melona. 
Przed pożegnania do obsady Violetta, Daniel Bossari ogłosił, że Martina Stoessel będzie w Mediolanie 30 grudnia w Auli RadioItalia !

Zdjęcia : 

















Mi najbardziej się wszystko podobało , śmieszne było na początku jak Tini pogłaskała grzywkę Ruggera :D 

A jak wam się podobało ?

2 komentarze:

  1. Kurcze ! znowu mnie coś ominęło :(
    A tak na to czekałam... kiedyś zgubię swoją głowę xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas ważny .