poniedziałek, 30 grudnia 2013

[wywiad] "Universo" Lodovici Comello

"Universo" Lodovici Comello - Francesci z Violetty

Lodovica Comello podczas wywiadu
Jest Francescą w Violetcie. Jest częścią mechanizmu, za którym szaleją dorośli i dzieci. Lodovica Comello, 23 lata, wydała swój pierwszy solowy album “Universo” i przygotowuje się do stawienia czoła, od 3 stycznia do 2 lutego 2014, włoskim koncertom Violetty, serialu Disney'a, który stał się zjawiskiem społecznym. Dziewczyna spotkała się z dziennikarką w Mediolanie, gdzie spędziła dzień na opowiadaniu o płycie, Francesce, Violetcie, ale przede wszystkim mówiła o sobie.
Lodovica opowiedz nam o płycie.
“Universo” jest to krok do przodu, zawsze chciałam śpiewać i być piosenkarką. To nie jest zerwanie z Francescą, lecz jest to moim marzeniem. Poza tym to oczywiste, że chcę się dalej rozwijać.

Album jest po hiszpańsku.

 Rynek Violetty jest szeroki, począwszy od Ameryki Południowej, Włoch, Hiszpanii do Francji, kończąc na krajach Europy Wschodniej.  Język Hiszpański to język najbardziej dostępny i bardzo melodyczny.



Widzę, że niektóre piosenki mają współautora. 

Starałam się dać dobry sygnał, nadzieję dla tych, którzy w ogóle zwracają się do świata sztuki, po to by pobudzić młodych ludzi, aby szli dalej i wierzyli w to, że mogą być najlepsi w tym co robią. Utożsamiam się z tym, ponieważ gdy się odwracam widzę siebie z wynikami w ręku na studia MAS w Mediolanie, w szkole muzyki, Arts & Show.

Tam również nakręciłaś swój pierwszy film.

To jest ekscytujące myślenie,  że do niedawna byłam studentką. Po ukończeniu szkoły średniej przeprowadziłam się do Mediolanu, aby studiować w MAS.

Violetta jest twoim pierwszym doświadczeniem?

I już udział w Światowym Patty.

Jak dostałaś się do świata Violetty?

Pewnego dnia podczas lekcji, zadzwoniono do biura by ogłosić casting: przygotowałam się do niego nie znając nawet hiszpańskiego. Po tygodniu dowiedziałam się, że mnie wybrano i w ciągu dwóch miesięcy wyjadę. Moją bazą jest dziś Buenos Aires.

Biorąc pod uwagę sukces udaje Ci się iść spokojnie ulicą?

Może z małym kapeluszem lepiej, w każdym razie, tak. W Buenos Aires jestem przyzwyczajona do przebywania w mieście. Zjawisko jest najbardziej widoczne w Europie.

Ci presenta ”Violetta in concerto”?

Reprezentujemy wszystkie utwory z pierwszego i drugiego sezonu razem przez wątek historii. W Ameryce Południowej wszyscy tańczą, zwłaszcza matki.
 Przed Bożym Narodzeniem będziemy w Hiszpanii, a następnie we Włoszech, a potem tydzień w Paryżu. W 2014 wystąpię również na żywo jako solistka: jestem podekscytowana i pełna adrenaliny. Spektakl obejmuje 23 piękne piosenki. Współdziałają z publicznością, są jak flagi latające na stadionie.
Lodovica Comello podczas wywiadu



Jakie było życie w prowincji?
San Daniele del Friuli ma około 8000 mieszkańców. Chodziłam do szkoły, w godzinach popołudniowych miałam lekcje śpiewu, gitary, teorii muzyki, teatru tańca.  W szkole byłam dobra, chociaż chciałam być najlepsza. To była naturalna decyzja, aby przenieść się z Udine do Mediolanu.
Dlaczego tak wiele matek uwielbia Violettę?
Wewnątrz znajduje się wątek z ojcem Violetty, który może zainteresować dorosłych, a potem jest omdlenie spowodowane przez jego córkę. 
Dla wielu nastolatek jest przykładem, wiesz o tym?
Żyj spokojnie, nie staraj się być kimś kim nie jesteś. Nie stresuj się.

Cel?
Być piosenkarką, chcę więcej muzyki w moim życiu. Coś już napisałam, mam w sobie wizerunek piosenkarki z gitarą w ręce, gawędziarki gdzieś pomiędzy Joni Mitchell a Elisą.

Miley Cyrus jest byłą gwiazdą Disneya, dziś dużo się o niej mówi.
Każdy ma swoją drogę, nie zgadzam się z tym, co robi. Jest wiele sposobów by wydostać się z świata Disneya. Możesz to zrobić z godnym wizerunkiem i z klasą. 

Chciałabyś coś zmienić?
Pod względem wyglądu, chciałbym obciąć włosy, ale teraz jeszcze nie mogę, zawsze chciałam mieć krótkie włosy, by nie musieć ich czesać. Jestem wygodna, ani obcas ani skąpe ubrania: zawsze zupełnie sportowa, teraz, kiedy ludzie na mnie patrzą muszę być bardziej uregulowana.
Twoi idole?
Rodzinnym idolem jest Boss Springsteen. Następnie Pink Floyd: Zaczęłam brać lekcje gry na gitarze, bo chciałam grać tak jak oni.Następnie Elisa. Naprawdę podziwiam Christina Aguilera dla niej mogę zrobić wszystko. Wreszcie Demi Lovato: dzieli, jest charyzmatyczna i ma piękny głos.
Porady dla tych, którzy chcą wykonywać swoją pracę?
Tylko jedna: nauka.

Pytanie z mojej strony: Czy chcecie więcej takich wywiadów? Pytam, bo nie chcę robić czegoś na marne. Proszę o odpowiedź w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .