środa, 27 listopada 2013

Clara Alonso [Wywiad] W czasię , kiedy była we Włoszech



Tłumaczenie wykonała Leonetta do bloga violettapolskapolonia . Jest to własność bloga
 NIE KOPIUJ !

Byłaś w Mediolanie , a teraz jesteś w Rzymie , lubisz Włochy ?

Kiedy byłam w Mediolanie niestety nie udało się odwiedzić całe miasto, bo byłam w pracy, ale teraz jestem na wakacjach w Rzymie i jestem szczęśliwa, że mogę odwiedzić rożne ulice , poznać kulturę i piękne miasta.Lubię poznawać nowych ludzi .




We Włoszech trwa drugi sezon Violetty , nie było sceny do której chciałaś zawrócić ?

Owszem , było i to wiele scen I sezon był zabawny , bardzo podobały mi się chwile z Gregorio , lub z Jade i Pablo.Jeśli mam do wyboru sceny, to wybieram drugi sezon , to czas, kiedy wszyscy uczniowie Studio on beat śpiewają do Angie, byłam wtedy bardzo wzruszona !





W tym sezonie, Angie oddaliła się od Germana , zobaczymy zmiany przed końcem sezonu?


To prawda , oddalili się od siebie , nawet na przyjazd Esmeraldy . Jak  widzieliście , wchodzi do studia, aby sprawdzić Violette , jest przebrany za Jeremiasza i jest  nowym pianistą, i Angie go kocha , choć nie zwraca na nią uwagi !  Wyczuwam zmiany  ! 

          


Violetta w tym sezonie jest rozdarta pomiędzy Diegiem i Leonem, Twoim zdaniem, którego powinna wybrać ?

Myślę, że lepiej jest dla Violetty Leon, bo on ją  kocha i zawsze był szczery.Diego, jednak zachowywał się źle,  nawet jeśli żałował, myślę, że Leon jest lepszy.


              


Wyszedł z ciężkiej pracy Universo Lodovici Comello. Słuchałaś ? Podoba Ci się?

 Chciałabyś również, zrobić solowy album?

Kupiłam płytę Universo  od razu jak wyszła  i bardzo mi się podobała ! Zawsze słucham.Gdy od razu byłam we Włoszech , znalazłam jej płytę i natychmiast wysłałam zdjęcie do Lodovici , aby pokazać, że pierwsza, kupiłam.Właśnie tak było , wtedy   jeszcze nie miałam czasu, wysłuchać, ale nie mogłam  się doczekać.Oczywiście, ja też bardzo chciałabym zrobić kariere  .

     
               


Czy miałaś okazję poznać V-iolivers włoskich fanów , co o tym myślisz? Dołączysz do Violetta En Vivo ?

V-włoski Fanie są fantastyczni , tym razem poznałam ich wokół mnie .Byłam bardzo pod wrażeniem pasji i uczuć do aktorów .Byłam bardzo zaskoczonaprzez włoskich fanów!Niestety, ja nie zamierzam wrócić do Violetta En Vivo , ale chcę wrócić do Włoch, tak szybko, jak to możliwe!

          


I jak wam się podoba wywiad ? 

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla nas ważny .