niedziela, 24 listopada 2013

Mercedes Lambre , druga strona serialu Violetta [wywiad]

Mercedes Lambre w magazynie " Look Especial Teens " (tłum. Wygląd Specjalnej Nastolatki) .
Znajdziemy tu udzielony przez nią wywiad . 
 


 Kopiowanie zabronione !!!
Własność bloga !
Całkowicie różni się od roli, którą uosabia w serialu, Mechi jest słodka, spokojna, nieśmiała i bardzo kobieca. Uznają, że jest tak namiętna jak Ludmiła i podobnie jak jej charakter, kocha sztukę i jest lekkomyślna. Odkryj ją w tym ekskluzywnym wywiadzie dla magazynu Look Especial Teen




Ma 20 lat, jest aktorką, tancerką, piosenkarką i modelką w Argentynie. Fizycznie wygląda jak anioł: blond, cienkie włosy , delikatny i bardzo kobiecy  głos, ale jak widać w serialu gra złą .


"Z Ludmiłą łączy mnie pasja do sztuki, obie jesteśmy bardzo namiętne, bardzo lekkomyślne. Ludmiła nie myśli  dużo tak samo jak  Mechi"


"Ja nie identyfikują się z moim charakterem w sukience. Ludmiła nosi  bardzo egzotyczne stroje , a także ma negatywne myśli i jestem bardzo pozytywna "
 "Jeśli mam specjalną okazję, mogę spędzić wiele godzin na makijażu i ubieraniu się , ale na co dzień ubieram  się i wychodzę."

 "Casting to część serialu , poszłam razem ze swoją przyjaciółką  .  Towarzyszyłam jej  , kiedy byłam postanowiłam spróbować . Myślałam, że moja przyszłość to będzie profesor teatru i kiedy dowiedziałam się, że jest to, nie mogłam w to  uwierzyć . Spędziłam pierwsze wystąpienie, a następnie musiałam przejść wiele szkoleń, to była bardzo ciężka droga "
 "Bycie znanym jest wynikiem pracy jako aktor, to nie jest coś, co od razu dostajesz  "
 "Dużo ludzi mnie lubi , bo jestem sławna  to bardzo miło być na moim miejscu, bo  to ile dajesz miłości  fanom tyle otrzymujesz w zamian . Wiesz, kiedy poproszą cię  o zdjęcie lub autograf , zobaczyć cię na scenie "

" Sława to jest , czego   nie można dostać , można dostać tylko  uznanie i doświadczenie zawodowe, ale wielu ludzi , którzy stali w cieniu, teraz zachęcam ich aby wybić się  . "

"Sława to nie tylko uznania, ale też doświadczenie zawodowe.
Kocham to , fani wysyłają do  mnie listy choć nie  mogę od powiedzieć na wszystkie.
Bardzo lubię kiedy opowiadają mi o swoim życiu , proszą o radę i pomoc.  Chciałabym, być postacią graną zarówno w filmie i telewizji"


Czy chcesz dowiedzieć się więcej?  Magazyn do kupienia w  listopadzie  który jest już w sprzedaży w Argentynie, Urugwaju, Chile!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .