wtorek, 5 listopada 2013

Hej V-lovers i nie tylko :D

Hej! Dostałam propozycję: Czy chcesz ze mną prowadzić tego bloga? Więc co miałam zrobić? Postanowiłam się w tym sprawdzić i pomóc. Mam nadzieję, że nie wprowadzę nikogo w jakikolwiek błąd. Będę pisać tylko sprawdzone informacje. Nie uznaję plotek. Szukam prawdy, bo tylko ona się liczy. Na kłamstwie daleko się nie zajdzie i łatwo można stracić czytelników. Nie chcę tego.

A teraz kilka rzeczy o mnie:
Nazywam się Patrycja. Może mnie znacie z tego bloga. Mam 15 lat. Jestem techniczną Violetta Polska. Kocham pisać, czytać, śpiewać (dla siebie) i chyba najbardziej kocham (żyję) muzyką. Odkąd pamiętam muzyka jest w moim życiu. Śpiewam zawsze - gdy myję po obiedzie, sprzątam, jestem z przyjaciółką. Można wymieniać i wymieniać. No i najważniejsze: VIOLETTA IS MY LIFE <333

Bardzo dziękuję Beacie i mam nadzieję, że jej nie zawiodę. No i też, że was nie zawiodę.

Patka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .