niedziela, 24 listopada 2013

[Wywiad] Lodovica Comello o Universo

Tym razem to z gazetki  wywiad podobny trochę do tego [klik] :

          


1) W procesie produkcji płyty ,  co cię zainspirowało?

Wiele ludzi  dołączyło  do Universo aby stało się to  możliwe! Temat urodził się powoli, gry i eksperymenty.
 Chcieliśmy stworzyć album z pozytywnym przesłaniem  . Mówiąc  o prawdziwych uczuciach, emocjach , które każdy może odczuć w typowych sytuacjach , 
 w których wszyscy mogą  się udzielać !

2) Czy zawsze chciałaś  poświęcić się muzyce? I działaniom?

Moja pierwsza miłość zawsze była  do muzyki. Od bardzo małych lat zacząłam  uczyć się grać na  gitarze klasycznej  , kompozycji i śpiewu. Działania przyszły po. 
 Kiedy byłam w szkole chciałam sprawdzić się , bo myślałam, że to może być ciekawe i wyzwalające i miałam rację!

3) W jaki sposób udało się połączyć karierę z pracą w serialu Violetta ?

Produkcji albumu została dokonana we Włoszech, więc gdy miałam tydzień wolnego podczas zwiedzania, wpadłam do nagrywania utworów ,żeby dopracować szczegóły . 
Wiele razy bałam się, byłam zaniepokojona, jak to wszystko się ułoży, bo to jest wielka odległość. Ale dziś widzę, wynik i nie mogę być bardziej zadowolona i szczęśliwa!

4) Co jest najbardziej zabawne z tymi ludźmi?Służą jako praktyka przedstawienia albumu?

To niesamowite! Jesteśmy bardzo zadowoleni z każdego koncertu  i prawie każde kraje odwiedzamy. Kochamy odwiedzać różne miejsca, poznawać smaki , melodie, 
a życie w hotelach jest bardzo wygodne. Jest to również ogromny sposób  uczenia się: za każdym razem zdobywam  więcej pewności siebie na scenie. 
Kiedy jestem sama , będę bardzo samodzielniejsza ! 

 5) Czy trudno było się przystosować do życia w Buenos Aires ?

To było trudne, bo nie znając języka ani miasta, ani nikogo. Powoli przyzwyczaiłam się do tego . Buenos Aires jest piękne, 
zakochałam się w nim  i nie kosztowało mnie ,  nauczyć się  języka , aby przejść w spokoju i cieszyć się. Najbardziej podoba mi się to, w ludziach ,ich 
sposób życia i podejście . Włosi  tutaj są bardziej zrelaksowani i gotowi, aby cieszyć się życiem. Po prostu tęsknię za rodziną, 
chciałabym tu być!

Post przez Lu Deleglise dla TKM Magazine w listopadzie 2013 roku.



I jak wam się podoba mi wspaniale :) ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .