poniedziałek, 18 listopada 2013

Wywiad z Lodvica Comello na temat Universo

Wywiad z Lodo Comello na temat Universo    





Jak to zrobić, aby połączyć karierę z pracą w serialu "Violetta" ? Prawda, że stało się dość to skomplikowane. Stale poruszam się po świecie! Produkcja płyty jest wykonana we Włoszech, więc kiedy dostaliśmy jeszcze tydzień wolnego wzięłam urlop i poleciałam samolotem , żeby wziąść się do nagrywania piosenek, nagranie klipu Universo i zadbać o wszystkie szczegóły płyty. Bałam się, ale teraz widzę, wynik i nie mogę być bardziej zadowolona i szczęśliwa!
Dużo razy jesteś Trending Topic na twitterze. Jak powstają te tematy? Lubisz używać portali , aby być blisko przy fanach ?
TT mnie zatkało: To nie ja zaczynam ! To fani na całym świecie przygorowują i organizowaniem maratonów aby dotrzeć do jak największej liczby hashtags! Są niesamowici i za każdym razem słyszę, że jestem TT w Wenezueli, Argentynie i we Włoszech. Myślę, że to jest naprawdę szalone! Lubię za pomocą portalów społecznościowych, kontaktować się z fanami z całego świata, portale są dziś najszybszym i najbardziej efektywnym sposobem, aby przekazać wiadomość.


Czy trudno było przystosować się do życia w Buenos Aires?
 To było trudne, nie znając języka, nie znać miasta, nie znałam nikogo. Każdy czułby się bardzo zagubiony. Miasto Buenos Aires jest piękne, kocham je i  nie kosztowało mnie  nauczyć się, aby żyć samotnie i aby korzystać z tego, co może mi zaoferować. Człowiek jest bardziej zrelaksowany, spokojny i ma sporo chęci, aby korzystać z życia.

  

A  na koniec chciałam  by powiedzieć  , że  nie skopiowałam  od bloga http://violettapl.blogspot.com/   wiem wywiad mam i już skopiowałam . A wcale to jest nie prawda . Jak można   kopiować od bloga który poleca   mojego bloga no jak ? Miałam to wcześniej  w postowni . Tylko , że nie znam bardzo dobrze hiszpasnkiego to się to ciągle odwlekało i juz oki  . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .