poniedziałek, 18 listopada 2013

Martina Stoessel - Libre Soy [Aktualizacja]

                   
                  


Jak wiecie tak albo i nie , video clip  do "Libre soy" ( tłum. " Jestem wolna") będzie
opublikowano już za 3 godziny i  57 min , a dokładniej 17 listopada . Będziemy mogli zobaczyć na pewno wiele ciekawych momentów . :)

Czekaliśmy taki długi moment i już jest teledysk do Libre soy :
 
Wykonanie Demi :

Wykonanie Tini  :

Tłumaczenie :


Premiera wideo klipu " Jestem wolna" w Disney Chanel o 7 : 00 w Meksyku
Nie zapomnij !



 
Czas w którym ukaże się clip w podanych państwach :
* Peru, Ekwador, Boliwia  , Chile  - 19:00 ( czasu  polskiego  21:00 ) 
* Argentyna, Urugwaj, Paragwaj - 20:00 ( czasu polskiego  1:00) 
* Brazylia - 20:00 ( czasu polskiego 1:00)
* Meksyk - 7:00 /19:00 ( czasu polskiego  4:00)  
* Kolumbia, Costa Rico,
 Republika Dominikanów,
 Gwatemalia, Wenezuela - 7:00 7:30 / 19:00/19:30 ( czasu polskiego 4:00/4:30)







              







































































Strój Tini : 



Zapowiedź niektórych premier w  danych państwach :



 

Inne zdjęcia z nagrywań :










Gify:









Moje wrażenia po videoclipie niesamowite czułam się to jakby Tini opowiedziała mi wszystko o filmie . A  i takie przy okazji było jej widać tatuaż :3. A videoclip jest nie  samowity lepszego być nie mogło <333 . Zaskoczył mnie strasznie !!!
A wam jak się podobało ?

Nasza Tini się szybko rozwija w karierze widać jej postępy i sukcesy . Widać , że jej na tym zależy i to w takim szybkim tępię , niesamowite !
Jakim to trzeba być , żeby  tak powiem ogarnąć tyle spraw na głowie !
Po prostu przykład do naśladowania szesnastoletnia , młoda dziewczyna ma przed soba jeszcze cały świt i pewnie wiele marzeń choć pewnie już dużo zrealizowała. Mi by się to nawet nie śniło , pewnie jeszcze daleko , daleko zajdzie . Przed tobą Tini cały świat i życzymy ci dalszych sukcesów !!!
I tak niech trzyma niech się nie zmienia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .