piątek, 29 listopada 2013

Martina Stoessel i Demi Lovato która lepsza wersja ?

Która piosenka podobała wam się  najbardziej ?
 Libre soy  , Let it go  czy może włoska wersja  All 'Alba  Sorgerò  ? 



Tekst Libre soy :

La nieve junta la montana hoy

No hay huellas que seguir

Y la soledad un reino y la reina vive en mí

El viento ruge, hay tormenta en mi interior

Una tempestad, que de mi salio

Lo que hay en ti, no dejes ver

Buena chica tu siempre debes ser

No has de abrir tu corazón

Pues ya se abrió
Libre soy, libre soy
No puedo ocultarlo más
Libre soy, libre soy
Libertad sin vuelta atras
Y firme así me quedo aquí
Libre soy, libre soy
El frio es parte tambien de mi
Mirando a la distancia, pequeno todo es
Y los miedos que me ataban muy lejos los deje
Lejania me haces bien, ya puedo respirar
Lo se a todo renuncié, pero al fin me siento en paz
Libre soy, libre soy
No puedo ocultarlo mas
Libre soy, libre soy
Libertad sin vuelta atras
Y firme así me quedo aquí
Libre soy, libre soy
El frío es parte también de mí
Fuerte, fria, escogi esta vida
No me sigas, atras esta el pasado
Nieve lo cubrió
Libre soy, libre soy
No puedo ocultarlo mas
Libre soy, libre soy
Libertad sin vuelta atras
Y firme así me quedo aquí
Libre soy, libre soy
El frio es parte tambien de mi



Tłumaczenie Jestem wolna :
Śnieg pada w górach
Nie zostawię po sobie śladów
To jest moje królestwo, a ja jestem królową

Wiatr miesza uczucia jak sztorm na zewnątrz



Nie pozwól odejść, nie pozwól im zobaczyć
Ta dziewczyna zawsze była dobra
Cicha i zamknięta w sobie
Wiedząca, czym jest umiar



Jestem wolna, jestem wolna
Nie zatrzymuj mnie więcej
Jestem wolna, jestem wolna
To wolność bez możliwości powrotu
I oto jestem i tu zostanę
Jestem wolna, jestem wolna
Zimno jest również częścią mnie



Patrząc z daleka, wszystko jest małe
I nie obawiam się, że
ktoś może mnie kontrolować.
Dam radę oddychać w zimnym powietrzu.



Jestem wolna,jestem wolna,
Nie zatrzymuj mnie więcej
jestem wolna, jestem wolna
To wolność bez możliwości powrotu
I oto jestem i tu zostanę
Jestem wolna, jestem wolna
Zimno jest również częścią mnie



W życiu, stoję twardo na lodzie
Zostawię przeszłość za sobą
stojąc w śniegu



Jestem wolna, jestem wolna
To wolność bez możliwości powrotu
Jestem wolna, jestem wolna
Odwróć się i zamknij drzwi
I oto jestem i tu zostanę
Jestem wolna, jestem wolna
Zimno jest również częścią mnie

Tekst Let it go :

 Let it go

Let it go
Can’t hold it back anymore
Let it go
Let it go
Turn my back and slam the door



The snow blows white on the mountain tonight
Not a footprint to be seen
A kingdom of isolation and it looks like I'm the Queen
The wind is howling like the swirling storm inside
Couldn’t keep it in, heaven knows I tried



Don’t let them in, don’t let them see
Be the good girl
You always had to be
Conceal, don’t feel
Don’t let them know
Well, now they know



Let it go
Let it go
Can’t hold it back anymore
Let it go
Let it go
Turn my back and slam the door
And here I stand, and here I'll stay
Let it go
Let it go
The cold never bothered me anyway



It’s funny how some distance
Makes everything seem small
And the fears that once controlled me
Can’t get to me at all
Up here in the cold thin air
I finally can breathe
I know a left to life behind but I’m to relieved to grieve



Let it go
Let it go
Can’t hold it back anymore
Let it go
Let it go
Turn my back and slam the door
And here I stand
And here I’ll stay
Let it go
Let it go
The cold never bothered me anyway



Standing frozen in the life I’ve chosen
You won't find me, the past is so behind me
Buried in the snow



Let it go
Let it go
Can’t hold it back anymore
Let it go
Let it go
Turn my back and slam the door
And here I stand
And here I’ll stay
Let it go
Let it go
The cold never bothered me anyway



Let it go!



Let it go!



Let it go!




Tłumaczenie Zrzuć to z siebie

Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Nie potrafię tego dłużej zatrzymywać
Zrzuć to z siebie
Odwracam się plecami, i zatrzaskuję drzwi

Biały śnieg wieję dziś wieczorem pośród gór
Nie widać żadnych śladów stóp
Królestwo izolacji i wygląda na to, że jestem królową
Wiatr wyje jakby wirował wewnątrz burzy
Nie mogę go zatrzymać, niebiosa wiedzą że próbowałam

Nie daj im się, nie pozwól im zobaczyć
Bądź grzeczną dziewczynką
Zawsze musiałaś (nią) być
Ukryj, nie czuj
Nie dopuść by wiedzieli
Cóż, teraz już wiedzą

Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Nie potrafię tego dłużej zatrzymywać
Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Odwracam się plecami, i zatrzaskuję drzwi
I tutaj stoję, i tu zostanę
Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Zresztą chłód nigdy mi nie przeszkadzał

To zabawne, jak odległość
Sprawia, że ​​wszystko wydaje się małe
I lęki, które kiedyś mnie kontrolowały
Nie mogą się do mnie wcale dostać
Tutaj w górze pośród zimnego, rzadkiego powietrza
Wreszcie może oddychać
Wiem, że zostawiłam za sobą życie, lecz zbyt mi ulżyło by się smucić

Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Nie potrafię tego dłużej zatrzymywać
Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Odwracam się plecami, i zatrzaskuję drzwi
I tutaj stoję, i tu zostanę
Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Zresztą chłód nigdy mi nie przeszkadzał

Stojąc zamarznięta w życiu które wybrałam
Nie znajdziesz mnie, przeszłość jest daleko za mną
Pochowana w śniegu

Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Nie potrafię tego dłużej zatrzymywać
Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Odwracam się plecami, i zatrzaskuję drzwi
I tutaj stoję, i tu zostanę
Zrzuć to z siebie
Zrzuć to z siebie
Zresztą chłód nigdy mi nie przeszkadzał



Tekst  All 'Alba  Sorgerò  : 

La neve che cade sopra di me

copre tutto con il suo brio
In questo remoto regno
la regina sono io
Ormai nel cuore la tempesta infuria già
non la fermerà la mia volontà
Riguarda te, tu sola sai, fai in modo che non si scopra mai
la gente non perdonerà
ma ormai lo sa

D’ora in poi lascerò che il cuore mi guidi un po’

scorderò quel che so e da oggi cambierò
rimango qui soltanto io
Lascerò, lascerò che il freddo non sia un problema mio

Magari a volte è un bene allontanarsi un po’

può sembrare un salto enorme ma io lo affronterò
nella neve gelida ritrovo il posto che
nessuno mi ha lasciato mai
a parte neve a me

D’ora in poi troverò la mia vera identità

scoprirò scoprirò cosa sia la libertà
rimango qui soltanto io
Lascerò, lascerò che il freddo non sia un problema mio

Come vento seguo ciò che sento

Ho già dato un taglio al mio passato
Non mi troverai

Si lo so, come il sole tramonterò

perché poi, perché poi io all’alba sorgerò
diventerò la luce che brillerà brillerà
il freddo è parte ormai di me
Io sarò luce che brillerà, brillerà


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas ważny .